به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه همه معلمان از جمله نومعلمان مشمول رتبه بندی میشوند اظهار کرد: دو دسته نیروی اداری داریم گروه نخست معلم بودهاند که ۳۵ هزار نفر هستند و مشمول میشوند اما آنها که به عنوان نیروی اداری استخدام شدهاند مشمول قانون نیستند. هرچند ما در آئیننامه پیشنهاد دادهایم که این گروه نیز مشمول رتبهبندی شوند.
وی ادامه داد: آئیننامه ارائه شده به دولت، آئین نامه پیشنهادی است و در دو مرحله کمیسیون و هیئت وزیران امکان تغییر در برخی مفاد را دارد. از روز ششم اردیبهشت ماه، آئیننامه پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون امور عمومی هیئت وزیران در دستورکار قرار گرفته است. بلافاصله بعد از ابلاغ آئیننامه از سوی هیئت وزیران به جد اجرای رتبهبندی را در دستور کار قرار میدهیم.



